7.30.2013

Dialog Kehidupan : Perihal kebaya

Di suatu hari yang damai dalam studio...tercetuslah satu dialog pendek :


Cik Mek Molek : Er.. Shazni tumpang tanya boleh?

Aku : Ya, silakan sahaja..

Cik Mek Molek : Boleh tak kalau kita nak pakai Kebaya ?

Aku : Pakai je lah, apa salahnya kan pakaian perempuan tu, asal tak ketat dan menampakkan aurat sudahla..

Cik Mek Molek : Ala..kalau tak ketat tak bergayalah..x boleh ke nak pakai??

Aku : Boleh je.. pakailah kat depan suami atau waktu dalam rumah saja..

Cik Mek Molek : Ala.. tapi kita nak bergaya masa raya ni, mestilah pakai kat luar..tak boleh ke?

Aku : Boleh, tapi dosalah..

Cik Mek Molek : Ala~~

Aku : ... ( Dah tu, nak suruh aku cakap boleh la ni??)..sigh..


 * Cik Mek Molek : Simbol kepada gadis yang selalu bertanya soalan2 cepu mas


No comments: